Hej på dig onsdag!

Trött, tröttare, tröttast. Det är jag det. Superlativet av trött alltså. Eftersom jag var helt fångad i den lilla "mini-boken" om Edward från the Twilight Saga somnade jag inte förns mina ögonlock föll ner vid elva tiden av trötthet. Jag har haft för många sena vakna nätter på sistone, men igårkväll blev det för mycket och jag somnade lite tidigare iaf. Skönt det. Imorse längtade jag som tusan tills jag får gå hem och slänga mig på sängen en stund, power nap á la tre timmar? Juste, bioplanerna med Lotta blev uppskjutna till nästa vecka, tösabiten ska nämligen jobba både idag och imorgon... Jag får allt längta lite till då! (Jäklar vad jag länkar loss nu då!).

Trött var det ja. Men är man trött kan man ju drömma...

Later you guys!

/emma.

P.S. Det var riktigt trevligt att träffa Maud igår! Hon är som sagt min föredetta närmsta kollega och vi har det alltid lika kul! Vi drack en och en halv öl var och käka lite nötter. Vi drog oss hem vid 19- tiden och då hade vi suttit på bryggan till Restaurang J/Gåshaga sen typ 16! Vi vet hur man har kvalitétstid vi :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback