Sällskap i sängen

Åhh. Efter ett svettigt (med näst intill blodsmak i munnen) Box pass med Loijs åkte vi hem och jag dog lite på sängen. Jag fick inte njuta länge av det innan det var middag. Vi satt och snackade ett bra tag och skrattade där uppe på balkongen/altanen. Mys. Nu sitter Maja och jag i min säng och surfar på varsin dator, hon blev inspirerad av min kalender jag beställde för ett tag sen och skapar nu sin egna :) Tycker det är så mysigt att "umgås" så här, man snackar när man känner för det och sitter när varandra utan några måsten. Jag gillart!

En iakttagelse så här kl tio på kvällen, det går inget bra på tv just nu! Inte en endaste rolig film, nepp inget. Men folk som har semester då? Som vill se en bra film? Eller vi andra som jobbar och vill se en bra film? Nej, skärpning!

Linserna håller på att haka upp sig, kanske är dags att tänka på refrängen... Har ett ganska starkt minne av att jag var dödstrött i morse :)

Sov sött!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback