Vila

Idag ska jag vila hade jag tänkt, alltså vila från träningen. Avverkade ett Step-pass igår och det var riktigt kul - och komplicerat. Jag fattar inte själv att jag lyckades så bra som jag gjorde, dels är det ganska knepigt koregrafiskt och första gången är det ganska mycket på en gång. Men redan nästa gång (på tisdag) ska jag köra igen och då lär jag komma ihåg det och få in det lite bättre. Yeey för det! Men idag och imorgon är det inga roliga pass på SATS så jag tar det som vila och göra andra saker. Tänkte gå till ICA efter jobbet och köpa lite mat, ska göra GI-lasagne ikväll tänkte jag, som matlåda till imorgon och på fredag. Har ingen mat med mig idag dock... Får bli fil och flingor! Hum... Nej skärpning på matfronten får det bli, man orkar ju inte träna som en tok om man inte får i sig bra energi också! Måste investera i bra mellanmål också. Phu. Det tar på krafterna att vara förståndig alltså.

Solen skiner faktiskt idag också, skönt i jämförelse med HÄLLregn igår (det va som om nån hällde ut ett hav eller så över oss) och åskan - hatar åska. Dock sitter jag inne och fryser, sjukt kallt här där jag sitter... Burr burr!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback