Frihet!

Nu kan jag andas ut! Iaf för tre dagar, för på onsdag ska vi ge varandra feedback på varandras utkast på seminariet. Men tills dess! Inget jag kan göra åt min analys nu, den är på fyra sidor och har massa fotnoter och litteraturlista. Säkert behöver jag ändra lite på strukturen och ha en mer intresseväckande början, men jag orkade inte börja om med det nu. Så jag blundade, höll andan och tryckte på "send" till tjejerna i min grupp. Utkastet betygssätts ju ändå inte! Skönt, skönt. Nu blev jag så trött. Ska bli skönt att krypa ner under täcket och sova. Funderar på lite sovmorgon för att fira. Ska träna 16.30 innan jag ska på bio med Josefin så jag har helt okej med tid på mig för sovmorgon och städa rummet... Gissa vilken film vi ska se? Ja men visst: NEW MOON. Älskart, älskart, älskart!

Oj, nu kom jag på en annan sak jag kan blogga om,
nämligen mitt kreativa skapande för ett par veckor sedan. Idag gav jag nämligen bort den i födelsedagspresent så det är helt okej att visa upp skapelsen här! Fantastiskt. Är grymt stolt :)

Puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback