Resultat av pyssel

Detta ägnade jag åtskilliga timmar åt att pyssla ihop för ett par helger sedan. Om det var värt det? Alla gånger! För det första älskar jag att pyssla och fixa med något sånt här, för det andra fick jag ju ge bort det till världens finaste och för det tredje är jag jäkligt nöjd.



Jag gjorde en Sthlms guide såklart!!



Med ett tunnelbanesystem - snacka om att hålla tungan rätt i munnen!



Ett uppslag för shopping - vad annars när vi är lika shoppinggalna båda två?!



Fika också, det måste man ha! Kolla in mina tjusiga illustrationer - stolt som sagt :)



Lite kultiverad måste man låtsas vara också, right Mona Lisa?



Äta bör man annars dör man.



Och dricka lite vin.



Uteliv, javisst!



Som nyinflyttad får man alltid en massa erbjudande, här är ett!



Tillhörande kontaktuppgifter.

Snipp snapp snut, så var pysslet för stunden slut.

Puss!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Natalie

Åh, for en fin present! Duktig du er :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback