Baristamästare?

Ärligt nu då. Jag har läst en sida i The Fashioned Body. Bra där! Istället har jag övat på mina Baristakunskaper för att få mig en dos med koffein för dagen. Dricker bara en kopp kaffe om dagen och de vanliga bryggkaffet var slut - panik! Så jag fick göra ett andra försök med espressomaskinen och ång-sprutar-munstycket (för att skumma mjölken). Och gissa vad! Jag fick till det. Jag är kung! Eller drottning. Min latte smakade inte bara mjölk utan även kaffe denna gången! Så, mästaren i Baristakonster hittar ni här! Kanske ska öppna ett café istället för att plugga...



Åh så fin! Skummet är i världsklass (vad annars).



Stolt, stolt, stolt. Med kanel på toppen! Nästan så att det liknar ett hjärta - shit va jag är grym! :D

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback