Masquerade, masquerade!

Ikväll är det maskerad på Karlberg slott igen - sååå kul det ska bli! Senast var minst sagt lyckat och vem gillar inte att få en anledning att klä ut sig, dricka öl för 20kr och dansa hela natten lång?! Jag ska o-orginellt nog vara djävul, med allt vad det innebär (svart body med en röd kjol till, stay ups, strumpeband (röda och svarta såklart), röda plajett pumps, lockigt stort hår, röda läppar och röda naglar, sotade ögonlock med långa förföriska lösögonfransar och horn såklart. Har velat vara det ganska länge nu, helst hade jag velat ha en korsett, men det får bli nästa gång ;)

Om några timmar kommer Josefin och Sofia hit för att fixa sig och bara ha det najs! Eva kommer och så småning om och sen håller vi tummarna för att Loijs flyg från Portugal inte är mer än två timmar fösenat så hon hinner fixa sig och komma med hon med! Yes, yes. Nu ska jag klistra på lösögonfransarna!

Halloween kan börja!! Ha det bäst babycakes! :)

Prepp inför förra maskeraden på Karlberg - vildvittror ja!

Snygg-Eva!

Som sagt: NU KÖR VI!

/emma.


Fina kommentarer
Postat av: Amelie

Åhh vad skoj!!! ha en riktig grym kul!! puss o kram

2009-10-30 @ 16:01:17
Postat av: Emma

Tack sötast! Det ska jag se till att vi har!! :) Pussss

Postat av: Hedvig

SNYGGING. Att vara utklädd och samtidigt snygg är inte alltid det lättaste men ni lyckas ;) Ha så roligt vetja!

2009-10-30 @ 16:42:24
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK sötnos! :D Får se om jag lyckas med det även denna gång då ;) Ha en underbar helg!!

2009-10-30 @ 17:08:44
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback