This day

Hum. Inte har jag fått vidare mycket gjort idag heller. Skärpning! Någon som kan ge mig en kurs i diciplinerat pluggande? Eller typ hur man fokuserar på det som är viktigt? Inte sortera bilderna i datorn eller städa i bokhyllan så de kommer i färgordning osv. Inte bra.

Iaf, skola idag, kollade på en Italiensk film - Cronaco di un Amore (regi Michelangelo Antonioni) - där vi framför allt skulle notera kläderna och hur de såg ut genom filmen och hur det ändrades i slutet. Jag somnade. Vet inte hur länge jag slumrade till men inte så länge ändå. Fick nog en ganska klar bild hur kläderna såg ut iaf så det är nog lugnt. Imorgon har vi föreläsning om just Fashion and Cinema så det ska bli riktigt kul :)

Nu ska jag läsa klart kapitlet i Adorned in Dreams som vi har till imorgon. Träffade söta Josefin inne i stan för en fika och lite snack innan jag drog till SATS på Lidingö och körde ett halvt Afro pass, inte så kul så jag och Loijs gick ut och körde loss (i typ 5 minuter) på en roddmaskin och sen ställde jag mig på crosstrainern (ca 5 min) innan vi promenerade hemåt, jag tog tåget från Kottla så en liten promenad fick jag iaf. Aja. Kör hårt som tusan på onsdag och Body Combaten istället!

Meh, läs nu då!

Ha en fin kväll :) Puss!



Man skulle kanske dragit ut till en herrgård och stosat runt istället... (<--- Något jag skrev den 14 november 2008).

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback