Flitiga "Lisa"

Direkt när jag kom hem ställde jag mig för att laga middag, GI lasagne (<--bilder) MUMS! (<-- länk till recept) för att vara noga. Skiva squash, steka köttfärs, krydda, smörja form, riva mozzarella och hälla på lite grädde. Gott som sjuttsingen blev det och jag (vi, om Nils är sugen på lite nyttomat) har nu fyra portioner att käka upp/frysa in. Duktigt!

Är helt slut efter ännu en lärorik och många gånger frågvis dag på jobbet. Det kommer alltid nya saker att lära sig och att det kommer folk som ska skicka saker (paket/gods) är ännu kneeepigt. Men det kommer väl det med :) Att det dessutom var lika varmt inne i repan som ute bidrog till segt huvud och lite klibbia tankar (?). Nu ska jag försöka sova tänkte jag, eftersom jag gick upp "typ" en timma för tidigt imorse behöver jag sömn. Imorgon får jag dessutom lite extra sovmorgon eftersom jag börjar 8.30 och sen stänger kvart över fem. Finemang!

Hej och hå på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback